Nie sposób wyobrazić sobie biura bez wypełnionych po brzegi teczek oraz pękatych segregatorów. Wielu uważa, że kartka posiada szczególną wartość, stąd tak trudno odzwyczaić się od drukowania i zapisywania kolejnych ryz papieru, które zapewniają biurowe szafki. A jeśli do tego zliczy się koszty związanie z drukowaniem, i przechowywaniem dokumentów okazuje się, że gromadzenie ich w tradycyjnej formie staje się dość drogie.

Istnieje rozwiązanie, które może zrewolucjonizować archiwizację akt – mowa o dokumentacji elektronicznej. Czy wyobrażasz sobie biuro bez papieru? Dowiedz się, jakie wiążą się z tym korzyści:

  1. Więcej miejsca – rezygnując z papieru zyskujesz więcej przestrzeni do pracy.
  2. Mniejsze koszty – digitalizacja zmniejsza koszty związane z prowadzeniem biura, w tym uzupełnianiem i naprawą sprzętu drukującego.
  3. Sprawna obsługa – o ile łatwiej przesłać klientowi dokumenty drogą elektroniczną. Jest to szybsze rozwiązanie doceniane przez kontrahentów.
  4. Efektywna praca – mniej czynności administracyjnych związanych z kopiowaniem dokumentów papierowych to znacznie większa wydajność pracowników.
  5. Bezpieczeństwo akt – digitalizacja umożliwia skuteczną ochronę akt, do których dostęp mają tylko wybrane osoby.