Przechowywanie i udostępnianie dokumentów

Bezpiecznie | Funkcjonalnie | Oszczędnie Nasz efektywny i bezpieczny system umożliwia tworzenie nowoczesnego archiwum elektronicznego, czyli scentralizowanej bazy danych w postaci cyfrowej – od dokumentów, przez rysunki techniczne, aż po wiadomości mailowe wraz z załącznikami. INDYWIDUALNA KONFIGURACJA System wyróżniają najwyższe standardy bezpieczeństwa ochrony danych, stabilność oraz niemal nieograniczona wydajność. Funkcjonalne narzędzia zarządzania i przechowywania dokumentacji oraz pełna skalowalność sprawiają, że system jej elastyczny, a tym samym można go konfigurować i dopasowywać do indywidualnych potrzeb i preferencji. OTWARTA ARCHITEKTURA Nasze rozwiązanie dzięki swojej otwartej architekturze umożliwia integrację z systemami zewnętrznymi (np. CRM, ERP, systemy finansowo księgowe) za pomocą usług sieciowych, które mogą być elastycznie dopasowane do wymagań biznesowych. SERWIS TECHNICZNY System można instalować bezpośrednio na serwerach Klientów lub udostępniać z serwerów naszej firmy. W obydwu wariantach gwarantujemy kompleksową usługę pełnej opieki serwisowej oraz wsparcia technicznego.

Archiwum elektroniczne pełne korzyści

Nowoczesne archiwum elektroniczne zapewnia pakiet konkretnych korzyści biznesowych:

  • bezpieczeństwo danych – najwyższy standard ochrony
  • szybki obieg informacji – sprawna komunikacja wewnętrzna
  • minimalizację ryzyka – profilowanie poziomu dostępu do wybranych zasobów
  • oszczędność czasu – błyskawiczny dostęp do konkretnych dokumentów
  • oszczędność miejsca – więcej przestrzeni w magazynach i biurach
  • oszczędności finansowe – znacznie niższe koszty administracyjne

Archiwum elektroniczne – lista funkcjonalności

System zapewnia:

  • możliwość stosowania różnego poziomu uprawnień do zasobów i funkcji
  • intuicyjny interfejs zapewniający szybki dostęp do żądanych funkcjonalności i zasobów
  • przyjazny mechanizm wyszukiwania dokumentów i informacji
  • możliwość implementacji podpisu elektronicznego
  • wysoki poziom bezpieczeństwa – wykorzystanie podwójnego uwierzytelniania połączenia do systemu
  • łatwą wysyłkę dokumentów na wskazany adres e-mail
  • transparentność informacji o operacjach wykonywanych na dokumentach
  • możliwość ściągania dokumentów na dysk lokalny komputera użytkownika
  • możliwość zdefiniowania ścieżki obiegu dokumentów
  • przejrzysta prezentacja informacji oraz szereg funkcji wspomagających pracę z dokumentem (adnotacje, komentarze, relacje, wersjonowanie, tagowanie)

Stwórz archiwum elektroniczne i przechowuj dane w wersji cyfrowej z gwarancją bezpieczeństwa i szybkiego dostępu.

 
1593
 

ZADZWOŃ DO NAS 22 814 54 07, 691-890-516

 LUB NAPISZ  bok@archivio.pl

 
OfertaKontakt