Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją obsługi systemu Invo24 dla użytkownika
(Klik)

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak działa otwieranie linków do dokumentów?
  2. Jak dokonać pierwszego logowania?
  3. Jak zresetować hasło?
  4. Co oznacza komunikat „Link do dokumentu jest nieprawidłowy lub utracił ważność”?
  5. Czy mogę zobaczyć wcześniej otrzymane dokumenty?
  6. Czy mogę zmienić adres e-mail do otrzymywania dokumentów z systemu Invo24?
  7. Czy mogę dokonać płatności On-Line za faktury udostępnione w systemie Invo24?
  8. Otrzymałem/am fakture nie przeznaczoną dla mnie, co zrobić?

1) Jak działa otwieranie linków do dokumentów?

Po „kliknięciu” w link z maila zostanie Pan/Pani przekierowany/a na stronę internetową na naszym serwerze do dokumentu wysłanego przez Pana/Pani kontrahenta. Link jest indywidualny do każdego dokumentu dla każdego odbiorcy.

2) Jak dokonać pierwszego logowania?

Podczas pierwszego logowania do systemu Invo24 ze strony https://earch-nx.archivio.pl należy podać po kolei:
Wystawcę (lista wybieralna)
Użytkownika (Identyfikator wysyłany do odbiorcy w każdym mailu)
hasło (Nie posiadasz hasła? Zobacz instrukcję resetowania hasła)

3) Resetowanie hasła.


4) Co oznacza komunikat „Link do dokumentu jest nieprawidłowy lub utracił ważność”?

Wyświetlony komunikat oznacza że:
– Link nie został poprawnie skopiowany i otworzony w przeglądarce internetowej (np. podczas kopiowania został ucięty ostatni znak).
– Pana/Pani program pocztowy lub antywirusowy zmienił link wysłany z naszego systemu, uciął któryś ze znaków lub frazę uważaną za niepożądaną.
– Link który próbuje Pan/Pani otworzyć, został stworzony i wysłany do Pana/Pani we wcześniejszym okresie (np. 30/60 dni wstecz od dzisiejszej daty). Skutkuje to utratą ważności linku, a więc staje się nieaktywny. Aby zobaczyć dokument pod linkiem, należy zalogować się na konto Odbiorcy w systemie Invo24 lub poprosić Wystawcę dokumentu o ponowne wygenerowanie linku do dokumentu.

5) Czy mogę zobaczyć wcześniej otrzymane dokumenty.

Tak. Wszystkie dokumenty wystawione przez Wystawcę za pomocą systemu Invo24 są przechowywane przez okres 6 lat od daty wystawienia. Aby zobaczyć archiwalne dokumenty, należy zalogować się na Konto Odbiorcy w systemie Invo24.

6) Czy mogę zmienić adres e-mail do otrzymywania dokumentów z systemu Invo24?

Zmiana adresu e-mail przypisanego do Konta Odbiorcy dokumentów w systemie Invo24 jest możliwa, lecz wymaga złożenia deklaracji u Wystawcy dokumentów. Proszę się skontaktować bezpośredni z Wystawcą Pana/Pani dokumentów.

7) Czy mogę dokonać płatności On-Line za faktury udostępnione w systemie Invo24?

System Invo24 służy do udostępniania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pomiędzy Wystawcą i Odbiorcą. Nie posiada modułu obsługującego płatności On-Line za przesłane dokumenty. Aby dokonać płatności za otrzymaną fakturę, należy wysłać przelew na konto podane na fakturze.

8) Otrzymałem/am fakture nie przeznaczoną dla mnie, co zrobić?

Należy niezwłocznie skontaktować się z Wystawcą faktury, w mailu podając:
– Nr Faktury
– Pani/A numer Odbiorcy w systemie Invo24 (Identyfikator wysyłany jest do odbiorcy w każdym mailu)
– Krótki opis sytuacji.

Przewodnik użytkownika Invo24 dla Odbiorcy eFaktur


Nie znalazłeś rozwiązania? Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

invo24bok@archivio.pl