FAQ – Invo24

Agenda

Najczęściej zadawane pytania

1) Jak działa otwieranie linków do dokumentów?

 

Po „kliknięciu” w link z maila zostanie Pan/Pani przekierowany/a na stronę internetową na naszym serwerze do dokumentu wysłanego przez Pana/Pani kontrahenta. Link jest indywidualny do każdego dokumentu dla każdego odbiorcy.


2) Jak dokonać pierwszego logowania?

 

Podczas pierwszego logowania do systemu Invo24 ze strony https://earch-nx.archivio.pl należy podać po kolei:
Wystawcę (lista wybieralna)
Użytkownika (Identyfikator wysyłany do odbiorcy w każdym mailu)
hasło (Nie posiadasz hasła? Zobacz instrukcję resetowania hasła)


3) Resetowanie hasła.

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download


4) Co oznacza komunikat „Link do dokumentu jest nieprawidłowy lub utracił ważność”?

 

Wyświetlony komunikat oznacza że:
– Link nie został poprawnie skopiowany i otworzony w przeglądarce internetowej (np. podczas kopiowania został ucięty ostatni znak).
– Pana/Pani program pocztowy lub antywirusowy zmienił link wysłany z naszego systemu, uciął któryś ze znaków lub frazę uważaną za niepożądaną.
– Link który próbuje Pan/Pani otworzyć, został stworzony i wysłany do Pana/Pani we wcześniejszym okresie (np. 30/60 dni wstecz od dzisiejszej daty). Skutkuje to utratą ważności linku, a więc staje się nieaktywny. Aby zobaczyć dokument pod linkiem, należy zalogować się na konto Odbiorcy w systemie Invo24 lub poprosić Wystawcę dokumentu o ponowne wygenerowanie linku do dokumentu.


5) Czy mogę zobaczyć wcześniej otrzymane dokumenty.

 

Tak. Wszystkie dokumenty wystawione przez Wystawcę za pomocą systemu Invo24 są przechowywane przez okres 6 lat od daty wystawienia. Aby zobaczyć archiwalne dokumenty, należy zalogować się na Konto Odbiorcy w systemie Invo24.


6) Czy mogę zmienić adres e-mail do otrzymywania dokumentów z systemu Invo24?

 

Zmiana adresu e-mail przypisanego do Konta Odbiorcy dokumentów w systemie Invo24 jest możliwa, lecz wymaga złożenia deklaracji u Wystawcy dokumentów. Proszę się skontaktować bezpośredni z Wystawcą Pana/Pani dokumentów.


7) Czy mogę dokonać płatności On-Line za faktury udostępnione w systemie Invo24?

 

System Invo24 służy do udostępniania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pomiędzy Wystawcą i Odbiorcą. Nie posiada modułu obsługującego płatności On-Line za przesłane dokumenty. Aby dokonać płatności za otrzymaną fakturę, należy wysłać przelew na konto podane na fakturze.


Należy niezwłocznie skontaktować się z Wystawcą faktury, w mailu podając:
– Nr Faktury
– Pani/A numer Odbiorcy w systemie Invo24 (Identyfikator wysyłany jest do odbiorcy w każdym mailu)
– Krótki opis sytuacji.


Przewodnik użytkownika Invo24 dla Odbiorcy eFaktur

Loader
Loading…

EAD Logo
Taking too long?

Reload Reload document

|

Open Open in new tab

Download


Nie znalazłeś rozwiązania? Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

invo24bok@archivio.pl