Jakie korzyści niesie biuro bez papieru?

Nie sposób wyobrazić sobie biura bez wypełnionych po brzegi teczek oraz pękatych segregatorów. Wielu uważa, że kartka posiada szczególną wartość, stąd tak trudno odzwyczaić się od drukowania i zapisywania kolejnych ryz papieru, które zapewniają biurowe szafki. A jeśli do tego zliczy się koszty związanie z drukowaniem, i przechowywaniem dokumentów okazuje się, że gromadzenie ich w tradycyjnej formie staje się dość drogie.

Istnieje rozwiązanie, które może zrewolucjonizować archiwizację akt – mowa o dokumentacji elektronicznej. Czy wyobrażasz sobie biuro bez papieru? Dowiedz się, jakie wiążą się z tym korzyści:

  1. Więcej miejsca – rezygnując z papieru zyskujesz więcej przestrzeni do pracy.
  2. Mniejsze koszty – digitalizacja zmniejsza koszty związane z prowadzeniem biura, w tym uzupełnianiem i naprawą sprzętu drukującego.
  3. Sprawna obsługa – o ile łatwiej przesłać klientowi dokumenty drogą elektroniczną. Jest to szybsze rozwiązanie doceniane przez kontrahentów.
  4. Efektywna praca – mniej czynności administracyjnych związanych z kopiowaniem dokumentów papierowych to znacznie większa wydajność pracowników.
  5. Bezpieczeństwo akt – digitalizacja umożliwia skuteczną ochronę akt, do których dostęp mają tylko wybrane osoby.